Viskande toalettsamtal från McDonald's...

Idag ska jag på säljarkurs. Jag ska bli en sådan där riktigt störig telefonsäljare som ALLA hatar och önskar försvann från jordens yta. Haha. Vad gör man inte för lite pengar..
     Fick innan idag ett samtal från min lillasyster som för tillfället praoar på McDonald's och hatar sitt liv, haha. Hon får sopa golv och städa toaletter varje halvtimme och människorna där är inte exakt trevliga. Så idag när jag var ute ringde det plötsligt och jag hör Ante viska "hej, jag sitter inlåst på McDonald's toa för att slippa städa". Hon låtsas alltså gå på toa, för att hon hatar jobet så mycket. Sen hade vi ett skumt samtal där jag kämpade för att förstå vad hon viskade till mig (hon ville ju inte att någon skulle höra hur hon smet från arbetet =))
     Men på torsdag kommer hon hit. Då ska jag skämma bort henne ordentligt.

Naughty



I'm lovin' it...not so much!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0