Förkylningstråkigt

Bored! Soligt ute, men min dumma förkylning gör mig hängig och trött =( Har inget att göra. Funderar på att sy om min gamla Ed Hardy tshirt (som min kära gamla Yola lånade utan att fråga och sen krympte i tvättmaskinen, INNAN jag hann använda den). Så går det när man har systrar. Anyway. Jag kan inte använda den, inte som tröja i alla fall.
     Annars har jag fixat ihop sånger till min mp3. Jag har inte uppdaterat den PÅ LÄNGE!! Gråter nästan av trisetess när jag lyssnar, så det var verkligen dags.
Nej, Presley ska ut igen nu. Got 2 go.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, jag var i köpenhamn i helgen ju och gick förbi en ed hardy affär och tänkte på vår vackra historia som du nu skrev om. IM SORRY haha

2009-04-13 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0