Free Cone Day och sen två dagars tortyr

Hallå. Imorgon kl 8.00 är det tänkt att jag ska börja med min hemtenta. Eller den kommer skickas till mig då. Troligen kommer jag ligga och sova sött (eller inte så sött? kanske mer dreglande med munnen öppen eller nåt.) då och gå upp alldeles för sent. Sen kommer jag bara sitta och göra annat istället för att skriva. Det är så jag alltid funkar. Idiot är vad jag är. Men men, på torsdag kl 17 ska den vara inlämnad. Jag är oerhört (yuuuck, fick nu ett starkt hat mot det ordet) dåligt förberedd. Men mirakel kan ske och jag hoppas på ett.

Idag var en underbar dag. Det hade varit en pissig dag om jag hade gjort vad jag skulle istället, dvs plugga. Alltså: gör alltid det roliga över det nödvändigare, så blir livet lite mer nice.



Men tillbaks till det underbara. Idag var ju Ben & Jerry's Free Cone Day! Jag åt tio kulor. Yum yum yum. Detta är nog årets bästa dag, och idag är jag överlycklig att jag flyttade till Linköping. Hemma i Malmö fick man nämligen bara en kula var, och de var extremt hårda! (ja, alltså personalen. inte kulorna, de var goda som alltid)

Haha, in your face, suckers (menat till alla gamla vänner jag pratat med, som sörjer att de inte kunde vräka just like me) (eller alla och alla... tre st har jag snackat med).

Okej, det märks i detta inlägg hur freakin' trött jag är. Frågan är: sova och samla kraft för hemtentan, eller sitta uppe och plugga till den? (svaret blir: slösurfa och kolla på tv, gå sen och lägg dig. Nämnde jag att jag är en idiot?)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på hemtentan :)

2009-04-22 @ 11:22:19
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0