Lycka

Jag kanske skriver lite väl mycket om väder. Men såhär på våren betyder det så mycket! För nu är det faktiskt vår även här uppe. Sol, helt blå himmel och 14 grader. FABULOUS! Jag har suttit ute och pluggat typ hela dagen. Okej, let me rephrase that. Jag har suttit ute med böckerna i knät och inbillat mig själv att jag läser halva dagen! Man blir genomlycklig av solen. Älskar den sjukligt mycket. Happy happy.

På lördag ska Mama & Naughty på 90's-fest och vi har ingen aning om vad vi ska ha på oss. Liksom utsvängda jeans och magtröja? Eller? Några såna jeans har jag inte och jag visar helst inte upp min degiga mage på det sättet, haha. Äh, det löser sig. Borde köpa typ rosa Hubba Bubba och blåsa lite bubblor. Det är väl äkta 90's, om jag inte blandar ihop det.

Första resultatet när jag googlade 90's style... Och crazy neonfärger sounds like something I can work with!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0