Överdos

Häromdagen var jag på Maxi med grannen. De hade ett underbart erbjudande - tio paket Läkerol för 10 kr! Självklart köpte vi tio var. Genom lite random vadslagningar råkade jag spela bort två stycken. Grannen hade alltså 12 paket. Jag var hos honom och snyltade middag och kollade på tv i kanske två timmar efter matshoppingen. Då insåg jag att han bara hade sju paket kvar. Hade alltså vräkt i sig fem askar!
"Eeh, du vet väl att de där har laxerande verkan", sa jag. "Det där är bara skitsnack", sa han. Tio minuter senare började hans mage kurra som en motor.

Då gick jag hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fnissar rejält!

2009-04-14 @ 21:22:36
Postat av: Emelie

Hahaha. Blir alltid lika glad av att läsa dina inlägg :D

2009-04-16 @ 18:35:28
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0