Prinsesstårta...

Prinsesstårta i ugnen och trött Naughty framför datorn!

Idag är det Sebsters födelsedag, så jag sliter framför spisen för att fixa en "perfekt mat-dag". När jag kom hem från skolan gjorde jag club sandwitches, ikväll blir det hemmagjord pizza och till efterrätt, prinsesstårta, made from scratch! Ja, jag är lite stolt!

Men jag har en riktigt trött dag. Spelade basketboll igår och känner att det slet ut mig. Var dock inte alls dålig på det (som man kan tro om man sett mig hantera en fotboll)! Vann till och med över Sebster i 21:an =)

Nu ska jag vila lite, för jag har en "jobbig" skolvecka framför mig. Haha. Fattar inte hur jag orkade med gymnasiets 6 timmar om dagen...nu går jag typ två om dagen! Och om jag går varje dag tycker jag det är jobbigt! Får ta och skärpa mig, jag vet!


It's going to be delicious-o!
Eller...inte för mig, för jag gillar inte marsipan...men för de andra, hihi!


Kommentarer
Postat av: mama

HAHAHAHAHA vilken tant du är! "basketboll". jag dör, vem säger så. hihi. Älskar det.







Förlåt!!

2009-04-14 @ 15:18:49
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: Helle

Jag har sett dig med en fotboll vid fötterna! :)

2009-04-20 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0