God morgon

God morgon!
Sitter här och solar benen i fönsterkarmen. (Fick ett mindre härligt uppvaknande, det allra första jag såg var min vita ass, ja jag sov på ett ganska twisted sätt. Bestämde mig för att det är soldags.) Känner mig fortfarande bakfull (dvs av B&J, chips, dip och choklad) efter gårdagens Robinson. Jag måste säga att jag verkligen gillar Erik Billing. Han är så roligt, ger verkligen programmet lite extra spice. Älskar att han är så rättfram och verkligen skällde ut Mika.
- Man blir bara mer och mer irriterad på den överklassbetonade ytligheten som inte har på Robinson att göra över huvud taget, sa han. Skrattade faktiskt rejält åt det. Han har guts liksom, även om han kanske ibland säger lite konstiga saker. Helt klart den person som gör det värt att titta på! Är glad att Robinsin är tillbaka =)

Bråk på örådet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det bråket var kul... men lite synd att mika åkte ut tycker jag. de skulle ha skickat ut valpen i stället.

2009-04-12 @ 18:04:22
URL: http://annnah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0