Godis, klockforskare och Snorre!

Är mycket gladare än innan! Har haft en kort, men bra, skoldag!

Det är någonslags mässa på skolan och det finns godis överallt! Maja och jag skickades på uppdrag att samla ihop så mycket godis som möjligt! Fyllde en hel påse, hihi. Vi låter riktigt oseriösa...men vi pluggar faktiskt också. Jag tvingades se en 20 år gammal film, förstod inte ett ord av den. Eller jo, två saker ungefär. För det första lärde jag mig att det finns "klockforskare"... Alltså, personer som forskar om klockar. Det låter helt sjukt. "Hmm...jag ska kanske bli klockforskare". Och de har en egen tidning! Eller de hade i alla fall för 20 år sen. Är det bara jag som tycker det är världens konstigaste yrke?
     Jag var också den enda i klassen som skrattade när den irländska författaren Snorre Sturlasson nämndes! Men kom igen people, det är rolikgt! Eller så har jag bara riktigt kass humor... 
     Sitter nu parkerad framför Våra bästa år och ska sen plugga ordentligt!

Ciao


Herr Snorre =)

Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

haha herr snorre

2009-02-04 @ 13:20:27
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: mama

HAHAHAHA skrattade högt åt Snorre.. Hihi. Önskar jag hade varit där och dött av flabb med dig!

2009-02-04 @ 14:23:18
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag dog av herr snorre! Jag skrek förresten på anna idag! det var kul!

2009-02-06 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0