Lite info

Har lite grejer att berätta, om ni är intresserade.
  • Jag har nu missat två tvättider i rad. Har just nu på mig ett par trosor inköpta när jag gick i sjuan. Upptäckte just att jag dessutom råkade sätta på dem på fel håll. Ut och in alltså, inte bak och fram.
  • Idag råkade jag moona min granne
  • Det har snöat enorma snöflingor hela dagen. Vissa så stora som snöbollar. Hat hat hat mot det. Vintern gör mig bitter.
  • Just nu går en härlig frisörfilm med min girl crush Queen Latifah på trean.
  • Jag lagade kycklinggryta idag (i know, it's unbelievable. Mama lagade mat) och kycklingen hade ett skitskumt torrt lager utanpå sig. Typ som mögel men ändå inte, bara extremt torrt. Jag skar bort det och lagade ändå. Nu sitter jag och väntar på att eventuellt börja spy. (hoppas inte!)
  • Jag fick en enorm crush på han som var med i Du är vad du äter i torsdags. (Alex hette han va?) Come to Mama!
  • Mitt körkort har kommit, men tyvärr till någon särig post långt långt borta i ett industriområde. Ofta att jag cyklar dit när det är en halvmeter snö ute.
  • Jag är just nu pinsamt beroende av Harpan.
  • Hmm det var allt!
Puss från Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0