Liten recap

Man måster verkligen jobba på sommaren och jag har en sak att säga om det: "det suger". Det finns inget jag hellre vill än att bara släppa allt och ta med Mojo och systrarna på en riktigt tjejig solsemester. Men antagligen kommer jag få skura toaletter på något hotell, i en jobbig, varm uniform, som jag absolut måste ha! Inga shorts där inte! Vem bryr som om vad städare har på sig egentligen, och på lite finare hotell kunde de faktiskt spring for a cute outfit. Bara för att man städar vill man inte se ut som crap!
     Nu låter jag riktigt negativ. Så farligt är det inte. Förra sommaren var jag städare på bland annat två hotell och det var faktiskt ganska kul, några äventyr fick man sig allt, hihi. Men det skulle vara så fruktansvärt skönt att bara släppa allt och bara ha sin solbränna att oroa sig för i åtminstone två veckor!!

Anyways...hoppas er helg har varit skön. Min var helt ok, men jag måste säga att jag önskar att snön skulle försvinna. Man orkar liksom inte ta sig ut när det är vått överallt.

Bra nyheter denna helgen var:
1) jag lyckades plugga ganska ordentligt
2) fick veta att nästa Sex and the City börjar spela in i sommar (de borde bara göra en hel säsong i stället, men jaja)
3) Emilia och Alcazar gick vidare i Melodifestivalen (jag är inte ett jättefan, men de är liksom "the lesser of many evils" eller vad man ska säga. Helt ok faktiskt. Och är det bara jag eller är det näst intill "rocket science" att följa med i vad som händer. Alltså, går de vidare till finalen, delfinalen eller what ever the hell allt nu heter! Missade två sekunder och var helt lost sen!
4) fick ett svar om en lägenhet

Dåliga nyheter denna helgen:
1) insåg att jag inte kommer ha råd att åka och se Britney. Mitt hjärta är krossat. Men vänta, jag ger inte upp än. Måste kämpa!
2) Britney var en no-show under Grammy galan... Men jag var inte särskilt chockad.
3) fick svar om en lägenhet...det är väldigt skabbig!

There you have it!

Kram


Någon som har en extra biljett till Britneys Circus-turné och känner för att ta med mig...
Don't be a stranger... =)

Kommentarer
Postat av: Rodrigo

Ohhhh! ska som spela in en till sex and the city film? Jag dör av lycka! Jag vill se briteny! btw var finns lägenheten har ni sett den? jag känner mig som ett sär när jag sitter här och kommenterar om och om igen men jag har ju inget liv sen ni flyttade so anyway... bye!

2009-02-09 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0