Munspelade flugor och demokrati

Hemma från skolan igen. Har spenderat hela morgonen med att diskutera huruvida Aten under antiken var en demokrati eller inte. Faktiskt väldigt roligt! Marcherade sedan hem genom snön och lyckades undvika att ramla idag!
Imorgon kommer Ante äntligen hit, så igår var jag och köpte en ny madrass till henne. Hade en sån Restform Air bed innan, men vad tv-reklamen än säger (tror INTE på att en björn kan sova där) suger den! Intressant, eller hur?

Är det final i Top Model idag, föresten? Då betyder det att jag har klarat hela den här tiden utan att ta reda på vem som vinner. STOLT!

Inatt drömde jag förresten att jag åt larver ur en chokladask och att jag tog hand om en fluga som kunde prata och spela munspel. Helt sjukt. Fast sen dödades den av Elliot i Scrubs. Alltså...någon borde tolka mina insane drömmar. Undrar vad Freud skulle säga om dem? Haha.

Blandade tankar. Förhoppningsvis är jag mer klar i huvudet sen, för nu bara skriver jag det allra första som jag kommer att tänka på. Hoppas det make sense.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0