Larmattack!

Idag när jag precis lämnat städjobb ett och skulle ta itu med städjobb två råkade jag sätta på ett larm. Ingen hade varnat mig om att larmet skulle gå när jag öppnade den dörren, men där stod jag, hade lite halvt panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag gjorde ett försök med koden som går till en av de ytte dörrarna, men jag visste att det inte skulle funka. När larmet sen började tjuta slängde jag i panik igen dörren. Jag stod där, helt orörlig. Ville verkligen bara springa därifrån och låtsas som inget hänt.
"What the hell? VAD ska jag göra nu? Det kommer komma larmgubbar och förhöra mig nu", tänkte jag.
     Efter ungefär en minut hörde jag fotsteg på andra sidan dörren och larmet stängdes av. När jag försiktigt öppnade för att be om ursäkte möttes jag av en livrädd servitris.
 
-Eeh, det var jag som satte på larmet. Förlåt, sa jag.
-Åh, fy vad skönt! Jag undrade vad det var jag hade gjort. Du skrämde mig jättemycket! svarade hon med bristande röstkontroll.
-Oj, förlåt! Jag ska inte...jag skulle bara städa och jag visste inte...

Det finns verkligen ingen poäng med denna historia! Haha. Förutom att larm är scary!


That's some scary shit!




Kommentarer
Postat av: emma

hahah jag hatar också larm. man blir lite bajsnödig av dem

2009-06-16 @ 22:49:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Ante

Asså skriv något nytt for god sakes!

2009-06-17 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0