Bländad av benen!

Ahhh...har just kollat runt lite på H&Ms hemsida och surnade till lite när jag såg deras modeller. Inte för att de är smala och heta, nej nej. För att de är så bruna!!
Ni vet när den första solen kommer fram och man för första gången sedan september ser sina ben i riktigt solljus och de bara LYSER vitt. Verkligen bländande vita. Det händ mig när jag satt i fönsterkarmen tidigare idag. Gnuggade mig i ögonen och undrade om jag verkligen såg rätt. Men inga fel där inte. Så jag hoppade lite skamsen ner från min solplats och surade ett tag i sängen istället.

Nu ska jag gå och se ett avsnitt av Oz med en kopp te och en chocolate chip cookie på magen. Njut av er kväll också!


Kanske får ta till med lite brun utan sol... Tips på någon bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0