Chocolate Macadamia

Idag fanns den nya Ben & Jerry'sen finally på Maxi så nu sitter jag här och vräker.

Det är chokladglass, vaniljglass och chokladdoppade macadamianötter.

Jag var sjukt excited när jag öppnade burken och tog första skeden. Min pint var tyvärr lite smältfryst vilket gav glassen en lite vattnig smak. Egentligen är den nog precis lika god som vanliga B&J.

När jag fick upp första nöten steg spänningen ännu mer. Ooooch... den var svingod! Nöten var saltad, och jag älskar salt och choklad tillsammans. Love it!

Det hamnar inte ända högst i toppen av mina Ben&Jerry's, men riktigt god är den! En swirl av chokladsås skulle göra glassen komplett.

Kommentarer
Postat av: Helle

Sounds like du fick en rejäl smaksensation!

2009-03-07 @ 08:24:29
Postat av: ante

Jag ska äta den nu!!!:)

2009-03-07 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0