Det var inte alls allt!

Har ju en grej till att berätta.
I natt när jag cyklade hem så var det massa ambulanser och brandbilar precis utanför mitt hus. Upptäckte att en tvättstuga typ tio meter bort brann! Det kom massa rök och alla fönster var krossade. Sjukt läskigt tycker jag. Oooch, en till brann på andra sidan gatan! Nåt ghetto kid måste ha tänt på. Jag blev helt freaked out, det stod verkligen en brandbil precis utanför min port. Idag har jag kollat på Linköpings tidningars hemsidor men det har inte stått nåt om vad som hände... Borde det inte?

Crap... En grej slog mig nu. Jag missade min chans att hit on a fireman! Damn it.


Kommentarer
Postat av: Linda Q

fy vad läskigt :S

2009-03-29 @ 19:48:14
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Naughty

Maja! De var ju precis i närheten. Hur kunde du missa det. Fast i ock för sig...fyra på morgonen efter alla dina tequila drinkar kanske inte är den bästa av tider, hihi!

2009-03-30 @ 12:12:41
Postat av: mama

Haha, så många Tequiladrinkar var det inte! Men det var mycket stupid av mig... De hade nog ändå hatat mig, eller vad tror du?

2009-03-30 @ 13:03:10
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0