Hello

Hello.
Sitter här mätt efter en lite för stor portion av spagetti med köttfärssås och lyssnar på The Libertines. Kände mig inspirerad av Frossys musiksmak och försöker nu vidga mina vyer. Fast jag vet inte om de är för mig riktigt! Har faktiskt lyckats läsa in ett par sidor nu så jag känner mig ganska stolt. (Borde absolut inte vara så stolt som jag är, för största delen av dagen har inte ägnats åt helt andra saker, typ tillverka ett gigantiskt födelsedagskort =))

Imorgon kommer en kvinna och ska besiktiga min lägenhet och jag måste säga att jag är lite rädd. Och så kommer Mama för att fira våffeldagen, hihi!) Nu ska jag snart bädda ner mig framför Desperate Housewives med lite apelsinkrokant!

Imorgon ska vi vräka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0