Robinson

Måste ju blogga lite om Robinson :) Såg premiären igår med Naughty. Vi var båda galet besatta av programmet när det gick på Svt back in the day, och det verkar ändå kunna fånga oss nu också.

Vi hejar på han Erik Billing från Malmö. Han verkade dryg på det perfekta, härliga sättet. Dessutom snackar han ju skånska. Och mitt största hat är den snobbiga Stockholmaren, Lukas tror jag han hette. Och just det - norrlänningen Beatrice! Henne hatade jag mest av allt. Yuck. (Förlåt om jag är taskig...men liksom dokusåpor är väl till för att snacka skit om folk :p)



Det blir nog en rolig säsong trots allt! Men man kände hur hopplöst olycklig man skulle vara om man kom till det där träsket utan mat. Verkligen inte vad man har tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0