Rosa badrum

Under de senaste dagarna har jag verkligen varit hagalen! Är lite väl besatt av olika saker som jag måste köpa. Vet att jag har skrivit det förr, men det vill inte gå över. Så jobbigt. Cosmo hjälper inte heller!! Vill nu skapa en super-tjejig, rosa budior i mitt badrum, haha! Gissar att Sebbe hade FREAKED OUT. Typ som när Peggy gör om badrummet i "Married with Children" och Al blir riktigt pissed. Älskar det avsnittet!!


Vad tror ni Al hade sagt om detta badrummet?



- My toilet's not a man! My Ferguson has become...Fergie!
- Al Bundy

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Haha ja :)Det var inte det godaste?:P

2009-03-18 @ 14:05:21
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0