Sommarjobb

Man måste ju jobba! Men det är så svårt att få jobb. Verkligen. Har suttit någon timme nu och sökt lite här och där, men känns ändå inte särskilt lovande. Man borde egentligen försöka få något i Köpenhamn, det ska ju vara mkt lättare där, men är det någon mer än jag som är lite rädd för danskar? Hihi. Eller nej, inte rädd, men jag förstår inte vad de säger. Inte alls.

Nu ska jag strax och och glamma till mig. Ska möta mama och ta en Espresso House fika halv 6. Är verkligen sugen på en kopp grön passion! Och kanske lite cheesecake också...


Kommentarer
Postat av: Linda

danska är ett konstigt språk :P

2009-03-11 @ 17:10:36
URL: http://linda120.blogg.se/
Postat av: ante!

Jag dör av sugenhet!

2009-03-13 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0