Tentan klar =)

Har suttit instängd i min egen lilla värld av böcker, böcker och mer böcker, den senaste veckan. Allvar. Har sett kanske en timme TV på hela veckan (kunde självklart inte missa Desperate Housewives). Men nu är i alla fall tentan klar!
Jag är så sjukt lättad, det känns helt underbart. Men jag ska säga en sak..det här har varit bra för min eknomi. För halva månaden har gått och jag har 4000 kronor! Det har aldrig hänt förr! Jag har varit så koncentrerad på att plugga.
Men...har såklart haft naughty shoppingtankar halva tiden jag har pluggat...så det dröjer nog inte länge innan pengarna är slut. I'll let you know!

Ska börja packa, för jag ska till Malmö idag. Men först ska jag belöna mig skälv med...DAIM!

Kram



Kommentarer
Postat av: mama

Jag vill också vara rik!!! Varför är du medan jag har fattigaste månaden ever? sad att du kan shoppa.

2009-03-06 @ 15:18:24
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: ante

yey im so exited! jag har bäddat din säng! nu ska jag spela online tetris! kanske träffar maja igen!

2009-03-06 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0