U2!

För att ha något att längta till i sommar har jag om mama bestämt oss för att försöka få U2 biljetter. Hoppas man inte behöver kriga alltför hårt för att få tag i såna. Har alltid velat se dem. Sitter här och funderar över om man ska ta den billiga ståplatsen, eller de lite dyrare ståplatserna...men det är klart man ska stå! Det är så mycket roligare, så mycket mer energi. Har bara suttit en gång, på en Justin Timberlake konsert och det var inte så kul. Blir lite stelt liksom!
Näh..när U2 kommer ska jag och mama stå längst fram och skrika oss hesa till "Vertigo"! Can't wait!


Kommentarer
Postat av: ante

jag kollade idag. ståplatserna kostar typ 1000 kronor! jag vill skit gärna gå!!!

2009-03-11 @ 13:08:36
Postat av: mama

Nej 700. vi ska!

2009-03-11 @ 14:26:42
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0