Cosmo vs liberalism

Efter tre dagars ganska effektivt pluggande börjar det nu gå utför totalt. Men liksom vad väljer man? En väldigt tjock uppslagsbok som ibland nästan dödar mig med sin brist på bilder, eller glossiga Cosmo med härliga sommartips? Okej, jag kan erkänna att jag from time to time ÄLSKAR att läsa om typ liberalismens födelse, men just nu vill jag ha en smoothie i ena handen, cosmo i andra och ligga och steka i mina föräldrars trädgård. Ahh.
Men det är bara att hålla ut. Om mindre än en vecka är det över! Om mindre än en vecka sitter jag instängd med ett historia proffs som ska fråga ut mig ordentligt. Uh-oh. Bäst att lägga på ett kol. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: yola

COSMO

2009-05-21 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0