Godmorgon. Jag är en tjuv!

Mina grannar håller på med något slags vansinnesprojekt. Jag har inte kunnat sova sen klockan sju, för att de håller på och slänger TONVIS med saker ut ur önstret ner i en container. Det låter så sjukt mycket. Sebster kan så klart sova sig igenom allt. Jag är avundsjuk. Så nu sitter jag här och tänkte att jag lika gärna kan spendera timmarna fram till tentan men att plugga. Jag lovar, när den är över ska jag aldrig skriva ordet "tenta" i bloggen igen, haha!
     Det blev inte så mycket plugg igår tack vare Majas och mitt eget lilla "vansinsinnesprojekt". Får berätta mer om det sen. Åh, en sak till. Vi hittade ett OÖPPNAT Pringles-paket igår när jag gick för att hämta posten. Kunde inte motstå att stjäla det, hihi. Är det för elakt?



Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Åh vad goott (:

2009-05-27 @ 14:43:04
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: antee

var hittade ni det?

2009-05-27 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0