I'm not dead!

Vaknade av att pappa ringde för att fråga om jag var död! Han hade läst att någon i Linköping blivit ihjälslagen och var tvungen att kolla om det var jag! Som tur var är jag fine.
     Jag ska snart ta och klä på mig och sen gå till skolan för att förtidsrösta med Maja. Fredrik Reinfeldt var på universistetet igår, men jag missade det pga tentan! Det går dåligt med det där löftet om att aldrig nämna tentan igen. Är det fler än jag som är typ lite vidskepliga när man ska göra tentor och sånt typ? Jag till exempel måste alltid ha med mig min lucky charm. Mitt pennskrin som jag haft sen femman. Jag fick det på Burger King och vi har varit okiljbara ever since! Haha. Vill verkligen inte göra ett prov utan honom i väskan. Han har för övrigt till och med ett namn. The Bermuda Monster (kallas Bermie), det var för övrigt inte jag som döpte honom.
     Okej, det här låter ganska sjukt. Ska sluta nu.

Ha en fin morgon. Och glöm inte rösta!


Bermie på semester med mig i Slovenien!

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 10:31:39
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0