Jazzkväll

God morgon!

Igår var jag och Maja på Flammans vanliga onsdagsjazz- och hamburgarkväll. Niklas Odelholm Quartet hette de som spelade och de var verkligen bra. Pianisten spelade som en gud och alla tjejer hade nog ett litet crush på honom! Har verkligen alltid gillat jazz och jag tror att jag fått med Maja nu också!

Hon lämnade mig förresten ensam i typ hundra år när hon gick för att beställa våra Fluffy Ducks (en drink som vi verkligen ville testa på grund av det gulliga namnet. Andra går på smak, men vi, vi går på namnen!) Barkön var inte lång, men bartendern var sjukt seg. Killarna som stod framför beställde pajer som tog sju minuter att värma och medan de värmdes gjorde han inget, bara stod där. Det är faktiskt skumt. Han var dessutom sjukt rädd för alla, haha. Sen fick vi inte vår drink heller, för de serverade bara dem på fredagar! Okej ville bara få det ur mig =)

Nu är det snart skoldags och vi sitter halvfärdiga i sängen och bloggar/läser Cosmo och lyssnar på svängiga scissors sisters-låtar som får upp humöret en lite grå dag som denna. Ha det bra idag!

Xoxo


Niklas Odelholm Quartet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0