Ben & Jerry's: Hubby hubby!

Idag vaknade jag av detta smset:
"Ben & Jerry har döpt om chubby hubby till hubby hubby för att support gay rights. Burken har en wedding cake med två grooms på och en regnbåge!"
Jag älskar att få Ben & Jerry sms på morgonkvisten, hihi. Tack mama Farn. Visst borde vi starta en organisation som köper in fler Ben & Jerry smaker till Sverige, till exempel Chocolate Therapy. Jag saknar den så FRUKTANSVÄRT mycket. Nu skulle jag kunna döda för en burk! Tyvärr har jag bara en Big Pack i kylen. Alltså, när man har ätit Half Baked är verkligen Big Packs chokladglss som att tvingas leva på en soptipp efter att ha spenderat månader på ett 5-stjärnigt hotell. Am I right or am I right, haha?!

Ben & Jerry's Hubby Hubby.


Kommentarer
Postat av: ante

finns den i sverige?

2009-09-04 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0