Trötthet och Shamu

Vår girls night innehöll farliga mängder cookie dough, chream cheese chips (självklart) och Borat. Ja, vi såg äntligen Borat, hur många år försena är vi egentligen? Tre, fyra? Rätt kul, men skulle säkerligen varit roligare om vi satte på den nu. Tröttheten har nämligen infunnit sig och jag sitter och småler för mig själv när jag tänker på citatet "get ready for greatness, Shamu!" Varför har jag ingen aning om... Att tvätta ansiktet känns som ett evighetsprojekt och jag förundras över hur pigg pojkvännen är framför sitt Playstation. Nej, det är dags för sängen. Eller, nu ska jag göra mig iordning för vila som Majas pappa alltid säger =) God natt!

Kommentarer
Postat av: mama

Inte ens "Jag ska göra mig iordning för vila" utan "Jag ordnar för vila". tycker det är ännu värre.

2009-09-05 @ 02:52:10
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: Ante

jag vill också ha cookie dough! Sooooo Badly!

2009-09-05 @ 09:21:22
Postat av: M i c k a

Haha ja du, killer kids vill man inte träffa på :D

2009-09-05 @ 14:59:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0