Why. Can't. I. Study?

Varför kan jag inte plugga??!! Jag har en varm kopp te, myskläder och goda mackor. Förutsättningarna för effektivt pluggande är optimala. Så jag slår upp häftet och börjar läsa.

"Konventionsstaterna skall i enlighet med nationella förhållanden och inom ramen för sina resurser vidta lämpliga åtgärder för att bistå föräldrar och andra som är ansvariga för barnet..."

Så plötsligt lyfter jag min blick och får syn på datorn. Den börjar dra i mig. Jag hör hur den kallar på mig! Att det ska vara så sjukt svårt att koncentrera sig. Men vad gör man när datorn vill att jag ska gå in på usmagazine.com och för att se om Jessica Simpson har fått tillbaka sin hund Daisy och mobilen piper konstant? Och som om inte det vore nog sitter min pojkvän och hans vän och fnittrar (ja, fnittrar som små tjejer) framför tvn. Guuuud! Nej, jag kommer give in för mina lustar! (Kan man säga så?) Jag är åndå för trött för detta!

Kommer Jess få tillbaka Daisy?


Kommentarer
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

- Vad tycker du om silikon?

- Vilket av de 4a korten gillar du mest?

- Behöver du en ny bloggdesign?



KIKA IN MIN BLOGG KÄRA DU OM DU VILL SVARA PÅ NÅN FRÅGA! :] ♥

---> http://akolan90.blogg.se

2009-09-24 @ 19:13:40
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0