Min underhållande vän Mojo...

Mama försöker tvinga mig att starta en ny blogg, men varför göra det när kära gamla naughtyandmama bara ligger och väntar på att någon ska skriva. När jag frågade Mama vad min blogg skulle handla om fick jag till svar:

"Den ska handla om din underhållande vän Mojo. Hahaha".

Okej då Mojo, men då får du inte bli sur när ditt livs mest intima hemligheter plötsligt hamnar på nätet så alla de tusentals läsare som bloggen snart kommer att ha kan roas av det, hehehe.

Hemlighet nummer ett: Vi är patetiska. Men i och för sig, vem är inte det? För några dagar sedan frågade jag henne när hon skulle smsa till sin vän/fuck buddy/underhållande objekt (vet inte riktigt vad jag ska kalla honom) som ska flytta ner hit till kära gamla Malmö. Fick till svar:

"Haha. Vet inte, onsdag kanske. Vad tycker du? Jag låtsas för mig själv att jag inte planerar en dag utan bara kommer att göra det helt spontant…men…Jag är ganska busted. Hahaha".

Det har vi pratat om helt mycket de sista dagarna, hur man låtsas att man är helt impulsiv och inte alls bryr sig så mycket om vissa personer som man gör. Och man kämpar verkligen för att gå på det också. Hahaha. Dör av skratt. Nighty night. Ska drömma ihop lite fler juicy hemligheter om Mama Farn nu =)


Kommentarer
Postat av: ante

älskar älskar ÄLSKAR att du skrev! Please do it again!

2010-08-08 @ 10:47:57
Postat av: yola!

jag också, jag vill veta mer om byas life!

2010-08-14 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0